کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)

Feel the nature of research
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)

کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در سال ۱۳۷۹ به همت دانشجویان علاقمند به پژوهش شروع به کار کرد. این تشکل به منظور گسترش فرهنگ پژوهش در بین دانشجویان فعالیت می‌کند.

۲۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۱ ثبت شده است

پنجمین همایش شبکه همکار شمال که در اردیبهشت ۹۱ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد با حضور پررنگ دانشجویان کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه بقیه الله همراه بود در پنل سخنرانی کوتاه دو سخرانی از این کمیته ارائه شد و آقای دکتر امین صبوری به عنوان مقاله برتر در این حیطه برگزیده شد.

ضمن عرض تبریک به آقای دکتر صبوری آرزوی موفقیت بیشتر برای ایشان میکنیم.

در ضمن قابل توجه دانشجویان علاقه مند جهت حضور در کنگره ها میرسانم که ارسال خلاصه مقالاتی که در کنگره های دانشگاه و شبکه همکار ارائه میگردد قابل ارائه در کنگره سطح بالاتر مثل کنگره کشوری میباشد. لذا مقالات خود را که قبلا در کنگره های شبکه ارائه کردید میتوانید برای کنگره کشوری امسال که در شمال کشور برگزار میگردد ارائه فرمایید.

۱۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۶:۴۶
حمیدرضا کریمی
اولین جلسه آشنایی با اینترنت با حضور فردین دولتی مهر برگزار شد. در این جلسه مباحثی چون، تعریف اینترنت، آشنایی کلی با شبکه و سرور و دیتاسنتر، آشنایی کلی با سیستم‌عامل، و آشنایی با جیمیل و گوگل پلاس مطرح شد. متاسفانه اطلاع‌رسانی خوبی انجام نشده بود. و احتمالا با اطلاع‌رسانی بیشتر این سلسله جلسات گرم‌تر خواهد شد. هفته بعد جلسه به خاطر کنگره شبکه برگزار نخواهد شد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۹:۱۰
حمیدرضا کریمی
 امروز دومین جلسه کارگاه تخصصی مقاله نویسی با موضوع انواع مقالات با تدریس دکتر خوبدل برگزار شد. این دسته از کارگاه ها ویژه ‌‌‌ی اعضای فعال مرکز می باشد.
۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۸:۵۹
حمیدرضا کریمی
جلسه بیست و نهم که در دانشگاه تربیت مدرس و زودتر از موئد مقرر (به پیشنهاد خانم دکتر پاسالار ) برگزار شد بدون دستور جلسه بود؛ البته قرار بود دانشگاه شاهد نیازمندی های همکاری های خود را یک هفته !! قبل برگزاری جشنواره اعلام کند.

اول از همه که جلسه در مکان دیگری که از قبل تعیین نشده بود  بدون حضور دبیر تربیت مدرس با 20 دقیقه تاخیر شروع شد ( فکر کنید ما همه 20 دقیقه پشت یه دری ایستاده بودیم که تو قبرش میت نبود!!) ولی خدایی دبیر تربیت مدرس نیم ساعت اخر اومد.

مثل همیشه دبیر دانشگاه تهران حضور نداشت ؛ بماند که خود خانم دکتر پاسالار که پیشنهاد جلسه رو داده بود هم نیامده بود.

دبیر آزاد نبود ؛ دبیر علوم بهزیستی نبود ( البته مطمئنا سرشون شلوغ بوده ؛ شایدم تو دانشگاه تربیت مدرس گم شده بودند!!@)

خلاصه به کمک سرپرست تربیت مدرس جلسه رو یه جوری سرهم اوردیم. صورتجلسات شورای راهبردی را نگاه کنید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۵:۰۲
حمیدرضا کریمی
آرسینوی 1391 بیست و هفتم تا بیست و نهم اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار می شود. از دانشگاه ما علیرضا شفیعی، سید یاسر سعیدی، امین صبوری و....در این کنگره شرکت خواند کرد. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت کنگره مراجعه کنید. (این پست به مرور تکمیل خواهد شد)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۴:۳۹
حمیدرضا کریمی

اولین جلسه دبیران و سرپرستان امسال، همزمان با دومین کنگره دانشجویی شبکه همکار تهران، روزهای سوم و چهارم خرداد در مرکز همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد. جلسه قبل دبیران و سرپرستان، اسفندماه سال گذشته در بندرعباس برگزار شده بود.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۴:۲۴
حمیدرضا کریمی

بعد از لغو جلسه اعضای مرکز تحقیقات دانشجویان با معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه جناب آقای دکتر ایزدی،اعضای مرکز در محل دفتر سرپرست مرکز تشکیل جلسه دادند.لازم به ذکر است که جلسه با معاونت از هفته ی قبل چندین بار هماهنگ شده بود که متاسفانه از سوی معاونت لغو شد. صورت جلسه را می توانید از اینجا مطالعه نمایید.

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۳:۱۱
حمیدرضا کریمی

The 9th International Congress on Mental Disorders & OtherNon-Motor Features in Parkinson’s Disease and Related Disorders

April 18-21, 2013

Abstract Submission Opens: June 2012

Abstract Submission Deadline: November, 19, 2012

Early Registration Deadline: January 22, 2013

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۷:۱۰
حمیدرضا کریمی

ABSTRACT DEADLINE
May 14th 2012

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۶:۳۵
حمیدرضا کریمی
جلسه بیست و ششم شورای مرکزی در محل خوابگاه برگزار شد. مهمترین موضوعات تصمیم‌گیری شده، پیگیری حضور حداکثری افراد در جلسه با دکتر ایزدی  و برگزاری جلسه بیست و هفتم در تاریخ شنبه 23/2/91 (روز قبل از جلسه با دکتر ایزدی) بود. در این جلسه تمامی افراد از فعالیت های اخیر مرکز اظهار رضایت داشتند و بر ادامه ی همکاری‌ها هر چه بیشتر اتفاق نظر داشتند.برای اطلاعات بیشتر صورتجلسه را مطالعه نمایید.
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۱:۴۵
حمیدرضا کریمی