کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)

Feel the nature of research
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)

کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در سال ۱۳۷۹ به همت دانشجویان علاقمند به پژوهش شروع به کار کرد. این تشکل به منظور گسترش فرهنگ پژوهش در بین دانشجویان فعالیت می‌کند.

اولین جلسه ی سال 1393

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۱۸ ب.ظ

امروز یعنی یکشنبه مورخ 14 اردیبهشت سال 1393، اولین جلسه از سلسله جلسات هفتگی کمیته تحقیقات دانشجویی در سال جدید با حضور تعداد زیادی از علاقمندان در دفتر جلسات شماره 2 ریاست دانشگاه برگزار گردید.

در این جلسه به ضرورت هماهنگی فعالیت های پژوهشی، تمرکز عملیاتی، هدایت و پایش مستمر این فعالیت ها تاکید شد و با ارائه راهکاری نوین نسبت به ادامه فعالیت های پژوهشی دانشجویان مبادرت گردید.

در ادامه این جلسه با تبیین پروژه جدید کمیته تحقیقات دانشجویی در قالب جلسات مستمر و هفتگی نسبت به ضرورت، ساختار و قوانین این جلسات توضیحات لازم ارائه گردید.

چند نکته:

1) اگر پیگیر بوده باشید در 2 ماه گذشته فعالیت های کمیته تحقیقات به نوعی با رکود همراه گشته بود. در این مدت با همکاری جمعی از دوستان به آسیب شناسی فعالیت های کمیته تحقیقات در چند سال اخیر پرداختیم، موارد شکست و پیروزی را مورد تحلیل قرار دادیم و شرایط و فضای حوزه کاری را به دقت مورد ارزیابی قرار دادیم. در ادامه با مشخص نمودن مختصات دقیق شرایط موجود، تجارب موفق در سایر ساختارهای مشابه را مورد مطالعه قرار دادیم و در نهایت پس از بحث های طولانی و فراوان به این شکل از کار، جهت دستیابی به حداکثر بازده ممکن توافق صورت گرفت.

2) عزیزانی که امروز برای حضور در جلسه دعوت شده بودند، با توجه به شناخت قبلی اعضا کمیته تحقیقات و حصول اطمینان از علاقمندی شان به فعالیت های پژوهشی منتخب گردیده بودند. اما حضور در این جلسات و شرکت در فعالیت ها برای همه دانشجویان مهیا می باشد و هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد. فلذا حضور در این جلسات برای همه دوستان آزاد می باشد. دوستانی که در جلسه اول حضور نداشتند و علاقمند به حضور در جلسات بعدی هستند، پیش از حضور، با سامانه پیامکی کمیته تحقیقات دانشجویی (لینک) و یا ایمیل bmsu.src.weekly@gmail.com هماهنگی به عمل آورند.

تبصره: دوستان خارج از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) که علاقمند به حضور در این جلسات می باشند می توانند جهت حضور و شرکت در فعالیت های پژوهشی با سامانه پیامکی کمیته تحقیقات دانشجویی (لینک) و یا ایمیل bmsu.src.weekly@gmail.com هماهنگی بفرمایید.

3) گزارشی از محتوای جلسات به همراه فایل های آموزشی و سایر موارد مطرح شده به همراه تاریخ، ساعت و محل جلسات بعدی در سایت اطلاع رسانی خواهد گردید.

4) ساعت جلسات و محل برگزاری به دوستانی که عضو سامانه پیامکی کمیته تحقیقات دانشجویی باشند، جهت اطلاع و حضور ارسال خواهد گردید. (جهت عضویت در این سامانه به این لینک مراجعه فرمایید.)

5) از نکات بارز جلسه امروز صمیمیت و جدیت بالای بین حاضرین و حضور دانشجویان از مقاطع مختلف بود که نشانگر آینده ای امیدوار کننده هست.

6) اسلایدهای جلسه امروز را از اینجا می توانید دریافت نمایید.

7) جلسه بعدی، هفته آینده، شنبه مورخ 20 اردیبهشت 93 از ساعت 14 الی 16 در دفتر جلسات شماره 2 ریاست دانشگاه برگزار خواهد گردید.

8) ما را جهت بهبود فعالیت ها با انتقادات و پیشنهاداتتان یاری بفرمایید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۴
حمیدرضا کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی