کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)

Feel the nature of research
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)

کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در سال ۱۳۷۹ به همت دانشجویان علاقمند به پژوهش شروع به کار کرد. این تشکل به منظور گسترش فرهنگ پژوهش در بین دانشجویان فعالیت می‌کند.

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۱ ثبت شده است

این روزا سر و صدای جدیدی از مسئولین دانشکده پزشکی به گوش میرسه، حتما این نامه به دست شما هم رسیده که امضا کنید، شاید این کارشون بازخورد نامه ی کمیته به معاونت مبنی بر عدم همکاری کمیته در جشنواره چهارم باشه، یا اینکه تشکیل نهادی جدید برای تمام کردن قائله ی بین جشنواره و کمیته و یه جورایی دور زدن اعتراضات و... ما که به پیرو دبیر برگه رو امضا کردیم ولی گفتم شاید بد نباشه نظر همه ی بچه ها رو درباره این قضیه بشنویم و دربارش بحث کنیم

نظر شما درباره تشکیل کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده پزشکی چیه؟ آیا لزومی داره تو دانشگاه ما هر دانشکده ای کمیته جداگانه داشته باشه؟ برای موافقت یا مخالفتتون دلیل بیارین...

۱۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۱ ، ۰۵:۴۶
حمیدرضا کریمی

توان هر جدولی به سادگی وآراستگی محتویات آن بستگی دارد، در تفاوت آن با متن می توان به دو مورد اشاره کرد:1- بیان واقعیات به شکل فشرده2-فراهم کردن امکان مقایسه داده ها یا نتایج در کنار هم

اجزای جدول:

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۱ ، ۲۲:۰۴
حمیدرضا کریمی

دومین کنگره بین‌المللی دانشجویان پزشکی-هند در تاریخ‌های ۲۰ الی ۲۲ مرداد(August 10-12) در دهلی‌نو-هند برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال مقالات ۲۰ تیر(July 10th)

سفارت هند در ایران-بخش ویزا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۱ ، ۱۴:۳۳
حمیدرضا کریمی

Raise Or Rise?

The verbs raise and rise both refer to something going "up". The main difference between them is that raise is transitive (it must have a direct object) and rise is intransitive (no direct object).

Something raises something.

Something rises.

We also note that:

raise is regular: raise, raised, raised

rise is irregular: rise, rose, risen

.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۱ ، ۱۷:۵۲
حمیدرضا کریمی

شصت‌و‌ششمین دوره کنگره دانشجویان پزشکی اوکراین با عنوان «مشکلات واقعی در پزشکی مدرن» در تاریخ‌های ۲۶ الی ۲۸ مهر (October 17-19) در شهر کیِف-اوکراین برگزار خواهد شد. 

مهلت ارسال خلاصه مقالات ۱۷ شهریور(September 7th)

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کنگره و همچنین حیطه‌های مورد پذیرش اینجا کلیک کنید.

برای دریافت اطلاعات در مورد ویزای کشور اوکراین و نحوه ارائه درخواست برای آن به سایت سفارت اوکراین در ایران و قسمت اطلاعات در مورد ویزا مراجعه کنید.

این نکته قابل ذکر است که ممکن است سفارت اوکراین بر خلاف سایر کشورها مانند هلند و آلمان اصل دعوت‌نامه کنگره را از شما درخواست کند، پس این مطلب را با تیم برگزارکننده کنگره درمیان بگذارید تا در فرصت مناسب برایتان ارسال کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۱ ، ۰۵:۱۴
حمیدرضا کریمی